I rollen som helpdeskmedarbetare kommer din huvudsakliga uppgift vara att ge våra kunder support per telefon och mail på inkommande ärenden. Arbetet kommer ske i samarbete med övriga i supportteamet och ni kommer tillsammans att lösa ärenden. Du kommer även att kontinuerligt jobba med att utveckla teamet och era arbetsprocesser.
Frukostmöte på Areff
Idag har vi varit värdar för Ronneby Kommuns Näringslivsenhets frukostmöte. Vi berättade om Areffs företagsresa...
mar
Stort intresse för ACaaS
Intresset för vårt nya system ACaaS är stort. Access Control as a Service, kort och gott...
feb
ID06-ackrediterad passerkontroll med Areff
Nu har Areff ID06-ackrediterat sin lösning Active Verified ID06, A-VID. Detta för att kunna använda...
dec
Sätter färg på fritiden
För åtta år sedan provade han på paintball för första gången. Sedan dess har han...
dec
Veronica är sytokig
När du väl hittar din passion i livet är det svårt att låta bli. I...
nov
Vi ses på Sectech
Vi ser fram emot att träffa dig under säkerhetsmässan Sectech den 27–28 oktober på Stockholmsmässan....
okt
Areffs första Access Control as a Service-system har levererats
Det var Academedias grundskola Innovitaskolan Karlskrona som blev först med att få ta del av...
okt
En läsare – Flera system
Vi på Areff presenterar stolt vår nya UNi-läsare. En läsare för flera system – Enkel,...
sep